Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
IPRED skämt eller inte?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AnteeL" data-source="post: 533049" data-attributes="member: 85379"><p>Det är olagligt att både att ladda ner och ladda upp. </p><p></p><p>Det jag stör mig mest på är medias snack om fildelning.Detta har i grund och botten ingenting med fildelning att göra, det har med spridning av upphovsrättligt material att göra. Att kopiera upp en bok och sälja den på stan är samma sak(nästan). </p><p></p><p>Sen att det finns flera olika sätt att skydda sig och sedan kunna fortsätta sprida upphovsrättsligt material utan att kunna bli tagen är en annan grej. Borde finnas en bättre läsning på det här "problemet". </p><p>/A</p><p></p><p>Edit: och ja om någon tankar hem något olagligt över ett nätverk som står på någon annan person. Så är det namnet det står på nätverksanslutningen som blir stämd, om denne inte kan bevisa att någon annan har varit uppkopplad.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AnteeL, post: 533049, member: 85379"] Det är olagligt att både att ladda ner och ladda upp. Det jag stör mig mest på är medias snack om fildelning.Detta har i grund och botten ingenting med fildelning att göra, det har med spridning av upphovsrättligt material att göra. Att kopiera upp en bok och sälja den på stan är samma sak(nästan). Sen att det finns flera olika sätt att skydda sig och sedan kunna fortsätta sprida upphovsrättsligt material utan att kunna bli tagen är en annan grej. Borde finnas en bättre läsning på det här "problemet". /A Edit: och ja om någon tankar hem något olagligt över ett nätverk som står på någon annan person. Så är det namnet det står på nätverksanslutningen som blir stämd, om denne inte kan bevisa att någon annan har varit uppkopplad. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
IPRED skämt eller inte?
Tillbaka
Topp