Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
IR-vallning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sivbertil" data-source="post: 1333845" data-attributes="member: 161988"><p>Kommentaren avsåg åkning. Min valla försvinner också i förrådet men det brukar ta några månader.</p><p></p><p>Edit: nu hittade jag kommentaren. Finns i beskrivningen för videon. Fick översätta: </p><p></p><p><strong>Fördelar:</strong> Ger inga lukter, skapar inga rester, vi använder mycket mindre valla, vi tillför ingen värme till belaget, hela vallningen tar 2–3 minuter.</p><p></p><p><strong>Nackdelar:</strong> Håller i cirka 2–3 turer med splitboard.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sivbertil, post: 1333845, member: 161988"] Kommentaren avsåg åkning. Min valla försvinner också i förrådet men det brukar ta några månader. Edit: nu hittade jag kommentaren. Finns i beskrivningen för videon. Fick översätta: [B]Fördelar:[/B] Ger inga lukter, skapar inga rester, vi använder mycket mindre valla, vi tillför ingen värme till belaget, hela vallningen tar 2–3 minuter. [B]Nackdelar:[/B] Håller i cirka 2–3 turer med splitboard. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
IR-vallning
Tillbaka
Topp