Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Iran om man inte väljer charter.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nikekl" data-source="post: 90850" data-attributes="member: 43962"><p>Har kollat runt ännu mer och kommit fram till att det billigaste flyget är kish och det kostar 3300 tor. Men då du säger att de inte har nya plan så har jag fått fram att det billigaste ligger på ca 5300, och det är Austrian air. Dock har jag inget probb med kassa flyg, det tar ju mig dit och jag är inte flygrädd.</p><p></p><p>Sen vad gäller boende så är vi som skall dit väldigt flexibla så vi hittar nog något där, tänkte bara att någon kanske visste något i förväg. Skulle det vara hemma nån schysst iranier så e det lugnt, för vi röker vattenpipa och dricker te här hemma också.. =)</p><p></p><p>Vi har nog tänkt att försöka hitta en guide där lokalt, men vi har gjort flera säsonger var så kunskap har vi, det skulle ju iofs vara schysst med en som kan området. Och lavinpatruller förlitar jag mig aldrig på, det är tranceivers och kunskap som gäller.</p><p></p><p>Hursomhelst, det är sjukt hur man längtar till vintern. Älskar puder.. Förresten, är det nån som vet bra snöskor, som blir platta när man lägger dem ihop, och kanske vill sälja ett par? Det jag åkt med var 10 cm höga var så jag hade problem att fästa dem i ryggan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nikekl, post: 90850, member: 43962"] Har kollat runt ännu mer och kommit fram till att det billigaste flyget är kish och det kostar 3300 tor. Men då du säger att de inte har nya plan så har jag fått fram att det billigaste ligger på ca 5300, och det är Austrian air. Dock har jag inget probb med kassa flyg, det tar ju mig dit och jag är inte flygrädd. Sen vad gäller boende så är vi som skall dit väldigt flexibla så vi hittar nog något där, tänkte bara att någon kanske visste något i förväg. Skulle det vara hemma nån schysst iranier så e det lugnt, för vi röker vattenpipa och dricker te här hemma också.. =) Vi har nog tänkt att försöka hitta en guide där lokalt, men vi har gjort flera säsonger var så kunskap har vi, det skulle ju iofs vara schysst med en som kan området. Och lavinpatruller förlitar jag mig aldrig på, det är tranceivers och kunskap som gäller. Hursomhelst, det är sjukt hur man längtar till vintern. Älskar puder.. Förresten, är det nån som vet bra snöskor, som blir platta när man lägger dem ihop, och kanske vill sälja ett par? Det jag åkt med var 10 cm höga var så jag hade problem att fästa dem i ryggan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Iran om man inte väljer charter.
Tillbaka
Topp