Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
IRAN! Puder!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mevva1" data-source="post: 146377" data-attributes="member: 12696"><p>Någon som vill med tre veckor till Iran? Jag o en kompis har hittat några små guldkorn utanför de vanliga ställena. Tex ett ställe där det just köpts en Österrikisk stolslift och runtom finns det en massa goa varma källor som man kan värma sig i. Toppen i närheten är 4 800möh, och det sägs finnas en massa bra åk där som man lätt accesar. Min kompis har fått förhinder, så nu sitter jag här... Har du lust att hänga på så hör av dig fortast kvickt. Priserna är= 3000 för flyg t o r. sen kostar det ca 1000 spänn i veckan för alltsammans... alltså asbilligt!</p><p></p><p>Martin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mevva1, post: 146377, member: 12696"] Någon som vill med tre veckor till Iran? Jag o en kompis har hittat några små guldkorn utanför de vanliga ställena. Tex ett ställe där det just köpts en Österrikisk stolslift och runtom finns det en massa goa varma källor som man kan värma sig i. Toppen i närheten är 4 800möh, och det sägs finnas en massa bra åk där som man lätt accesar. Min kompis har fått förhinder, så nu sitter jag här... Har du lust att hänga på så hör av dig fortast kvickt. Priserna är= 3000 för flyg t o r. sen kostar det ca 1000 spänn i veckan för alltsammans... alltså asbilligt! Martin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
IRAN! Puder!
Tillbaka
Topp