Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Iran????
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="crazyKRUSE" data-source="post: 64752" data-attributes="member: 31617"><p>Hallå där mina vänner med en passion!!</p><p>Jag har länge grubblat om att säsonga i IRAN??!! Why not??</p><p>Så är det någon som vet det minsta lilla om vad det innebär i form av visum osv osv och förresten; kan man vistas där över huvudtaget med tanke på situationen i Saddams lilla kärleksnäste bredvid (IRAK)??! </p><p>Med andra ord - Har någon varit där?? berätta berätta!!</p><p></p><p>SKI or DIE</p><p></p><p>P.S Om någon har en babyblå 245 till salu så hojta D.S</p><p>PP.SS MÅSTE VARA BABYBLÅ!! DD.SS</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="crazyKRUSE, post: 64752, member: 31617"] Hallå där mina vänner med en passion!! Jag har länge grubblat om att säsonga i IRAN??!! Why not?? Så är det någon som vet det minsta lilla om vad det innebär i form av visum osv osv och förresten; kan man vistas där över huvudtaget med tanke på situationen i Saddams lilla kärleksnäste bredvid (IRAK)??! Med andra ord - Har någon varit där?? berätta berätta!! SKI or DIE P.S Om någon har en babyblå 245 till salu så hojta D.S PP.SS MÅSTE VARA BABYBLÅ!! DD.SS [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Iran????
Tillbaka
Topp