Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Iran?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="saffo" data-source="post: 134952" data-attributes="member: 45368"><p>Länken ovan med olika uppfattningar är bra. </p><p></p><p>En fråga är bara hur du ska åka, ska du åka ensam eller så ? det påverkar lite hur man skall svara på dina frågor.</p><p></p><p>En annan sak är att om du vill umgås med människor är det kanske en idé att åka till någon annanstans än bara till skidorterna där de flesta är iranska överklassen. Åk för att se mer kultur i t.ex. Till Esfahan, Yazd eller Shiraz. En sak att vara uppmärksam på att det är "viktigare" att vara mer "påklädd" i mer konservativa områden som södra Tehran eller mindre städer. </p><p></p><p>I februari är det ändå kallt i Iran så kläderna är egentligen inte ett så stort problem - du är nog lika mycket påklädd i Sverige som i Iran (ute). </p><p></p><p>Iranier är väldigt nyfikna och hjälpsamma men det betyder inte att man inte skall tro att ALLA är jättesnälla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="saffo, post: 134952, member: 45368"] Länken ovan med olika uppfattningar är bra. En fråga är bara hur du ska åka, ska du åka ensam eller så ? det påverkar lite hur man skall svara på dina frågor. En annan sak är att om du vill umgås med människor är det kanske en idé att åka till någon annanstans än bara till skidorterna där de flesta är iranska överklassen. Åk för att se mer kultur i t.ex. Till Esfahan, Yazd eller Shiraz. En sak att vara uppmärksam på att det är "viktigare" att vara mer "påklädd" i mer konservativa områden som södra Tehran eller mindre städer. I februari är det ändå kallt i Iran så kläderna är egentligen inte ett så stort problem - du är nog lika mycket påklädd i Sverige som i Iran (ute). Iranier är väldigt nyfikna och hjälpsamma men det betyder inte att man inte skall tro att ALLA är jättesnälla. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Iran?
Tillbaka
Topp