Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Iran?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SophieO" data-source="post: 134953" data-attributes="member: 24217"><p>Tack så mkt för svaren! Länktipset var kanon, mkt info!</p><p></p><p>Jag kommer inte åka ensam, vi är åtminstone fyra killar och en tjej (dvs. jag) och kommer åka med Pathfinder, så mkt tid kommer ju spenderas i bergen. Som jag trots allt förstått det är det mindre hårt med "reglerna" där än i städerna, men det är ju bara att ta seden dit man kommer! Värre än så är det inte. Gissar att ni rekommenderar att åka dit...?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SophieO, post: 134953, member: 24217"] Tack så mkt för svaren! Länktipset var kanon, mkt info! Jag kommer inte åka ensam, vi är åtminstone fyra killar och en tjej (dvs. jag) och kommer åka med Pathfinder, så mkt tid kommer ju spenderas i bergen. Som jag trots allt förstått det är det mindre hårt med "reglerna" där än i städerna, men det är ju bara att ta seden dit man kommer! Värre än så är det inte. Gissar att ni rekommenderar att åka dit...? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Iran?
Tillbaka
Topp