Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Irc kanal för Skidåkare!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bjrn_Andersson" data-source="post: 1375" data-attributes="member: 2495"><p>Hej jag såg i några inlägg tidigare här på forumet att det fanns ett intresse för skidfilmer! </p><p>Problemet verkar vara att det inte finns någon mötesplats, därför har jag skapat en Irc kanal på dalnet som heter #freeride där man kan samlas för att snacka lite eller byta filmer! </p><p>Detta är än så länge bara ett experiment!! </p><p>Eftersom jag är rätt grön på Irc skulle det vara trevligt om någon kunnigare person ville hjälpa mig med kanalen!</p><p>Mvh Björn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bjrn_Andersson, post: 1375, member: 2495"] Hej jag såg i några inlägg tidigare här på forumet att det fanns ett intresse för skidfilmer! Problemet verkar vara att det inte finns någon mötesplats, därför har jag skapat en Irc kanal på dalnet som heter #freeride där man kan samlas för att snacka lite eller byta filmer! Detta är än så länge bara ett experiment!! Eftersom jag är rätt grön på Irc skulle det vara trevligt om någon kunnigare person ville hjälpa mig med kanalen! Mvh Björn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Irc kanal för Skidåkare!
Tillbaka
Topp