Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
iriver eller iaudio?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 413993" data-attributes="member: 59533"><p>Jag har haft massa Iaudio spelare. Iriver är det enda märke som kan konkurrera med iaudios ljudkvalitet. Min Iaudio X5 är dock det bästa någonsin ljudmässigt. Iaudio 7 är riktigt bra men inte riktigt som X5an. Men bra output (effekt) som krävs för att driva större lurar. HELT JÄVLA galen batteritid borde vara nog för att valet ska vara enkelt!</p><p>Iaudio 7 för pengarna. Men fundera över om inte 8gb är mer prisvärt. Typ 200-300kr upp men dubbelt så mycket minne.</p><p></p><p>Ni som snackar om Ipod har antagligen aldrig lyssnat på varken en Iriver eller Iaudio. Så snälla skriv inget. Killen (som förövrigt fattat vad som är viktigt) ber er inte rekommendera skiten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 413993, member: 59533"] Jag har haft massa Iaudio spelare. Iriver är det enda märke som kan konkurrera med iaudios ljudkvalitet. Min Iaudio X5 är dock det bästa någonsin ljudmässigt. Iaudio 7 är riktigt bra men inte riktigt som X5an. Men bra output (effekt) som krävs för att driva större lurar. HELT JÄVLA galen batteritid borde vara nog för att valet ska vara enkelt! Iaudio 7 för pengarna. Men fundera över om inte 8gb är mer prisvärt. Typ 200-300kr upp men dubbelt så mycket minne. Ni som snackar om Ipod har antagligen aldrig lyssnat på varken en Iriver eller Iaudio. Så snälla skriv inget. Killen (som förövrigt fattat vad som är viktigt) ber er inte rekommendera skiten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
iriver eller iaudio?
Tillbaka
Topp