Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Is mellan innerskon och skalet!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tomas_Palson" data-source="post: 1000113" data-attributes="member: 128966"><p>Hej! </p><p></p><p>Jag var uppe och åkte i Åre förra veckan i mina 4 åkdagar gamla Lange Super Blaster. Efter ett par åk så fick jag ont i stortån och undrade hur det kom sig för det har jag inte fått tidigare. Jag tog av mig pjäxorna och hittade, mellan innerskon och skalet framme på tån, massa frusen is. Jag tog bort det och körde vidare men det kom tillbaka ganska fort igen. Fick skitont i stortån då det såklart blev jättetrångt där framme. Jag undrar om det är andra som har haft samma problem och vad det kan bero på? Är det något som är vanligt eller är det fel på pjäxorna?</p><p></p><p>Tacksam för alla svar!</p><p></p><p>Mvh Pålle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tomas_Palson, post: 1000113, member: 128966"] Hej! Jag var uppe och åkte i Åre förra veckan i mina 4 åkdagar gamla Lange Super Blaster. Efter ett par åk så fick jag ont i stortån och undrade hur det kom sig för det har jag inte fått tidigare. Jag tog av mig pjäxorna och hittade, mellan innerskon och skalet framme på tån, massa frusen is. Jag tog bort det och körde vidare men det kom tillbaka ganska fort igen. Fick skitont i stortån då det såklart blev jättetrångt där framme. Jag undrar om det är andra som har haft samma problem och vad det kan bero på? Är det något som är vanligt eller är det fel på pjäxorna? Tacksam för alla svar! Mvh Pålle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Is mellan innerskon och skalet!
Tillbaka
Topp