Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Is-skruvar, is-yxa vad tänka på vid köp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 1004265" data-attributes="member: 40931"><p>Jag förstår inte riktigt, ska du gå på skidtur eller isklättra? Jag vill inte verka dissig men, gått väldigt mycket glaciärturer med bara en sele? Vad e syftet med sele och ingen övrig utrustning? Jag skulle rekommendera att du tar en kurs, skicka pm om du vill ha tips på en bra guide. Efter en glaciärkurs kommer du ha ett hum om vilka prylar du vill ha och vad du kan använda dom till.</p><p></p><p>Men generellt om du ska skidtura vill du ha en ganska lätt yxa som funkar att sticka ner i snön.</p><p></p><p>MVH</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 1004265, member: 40931"] Jag förstår inte riktigt, ska du gå på skidtur eller isklättra? Jag vill inte verka dissig men, gått väldigt mycket glaciärturer med bara en sele? Vad e syftet med sele och ingen övrig utrustning? Jag skulle rekommendera att du tar en kurs, skicka pm om du vill ha tips på en bra guide. Efter en glaciärkurs kommer du ha ett hum om vilka prylar du vill ha och vad du kan använda dom till. Men generellt om du ska skidtura vill du ha en ganska lätt yxa som funkar att sticka ner i snön. MVH [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Is-skruvar, is-yxa vad tänka på vid köp
Tillbaka
Topp