Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Iscghl lägenhet...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pim-Pim" data-source="post: 100575" data-attributes="member: 42987"><p>den som inte hittat sitt boende under vintern! det finns en ledig plats i ett skitfint boende i Mathon, 4 kilometer untaför Ischgl. det kostar 2250 spänn per skalle och lägenheten är pa 50 kvadrat med fura sängar... om ni kommer in början/mitten av januari kan du köpa mitt säsongskort till ett rabbaterat pris... bilder kanske kommer upp snart, men mest troligt inte(är i österriske nu). </p><p>hör av er snarast om ni är intresserade.</p><p>boendet gäller till sista april.</p><p>piis</p><p>/John Östling</p><p></p><p>Ring pa 0733 40 20 50 om ni har fragor...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pim-Pim, post: 100575, member: 42987"] den som inte hittat sitt boende under vintern! det finns en ledig plats i ett skitfint boende i Mathon, 4 kilometer untaför Ischgl. det kostar 2250 spänn per skalle och lägenheten är pa 50 kvadrat med fura sängar... om ni kommer in början/mitten av januari kan du köpa mitt säsongskort till ett rabbaterat pris... bilder kanske kommer upp snart, men mest troligt inte(är i österriske nu). hör av er snarast om ni är intresserade. boendet gäller till sista april. piis /John Östling Ring pa 0733 40 20 50 om ni har fragor... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Iscghl lägenhet...
Tillbaka
Topp