Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ischgl 07/08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Joohan1" data-source="post: 356300" data-attributes="member: 48524"><p>Hej!</p><p></p><p>Egentligen finns det två alternativ, man letar upp någonting hemifrån via internet eller man hittar ett billigt vandrarhem som man bor på tills man hittat ett riktigt boende (som man kanske får genom jobbet). Mig kvittar det egentligen, det känns nog lite säkrare att ha klarat av boendet när man kommer ner men det är nog inga problem att hitta någonting när man väl är nere. </p><p></p><p>Transport glömde jag skriva någonting om. Om någon har en bil så har jag körkort vilket såklart vore det smidigaste och bästa men annars tänkte jag ta tåget eftersom man kan få med sig mer packning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Joohan1, post: 356300, member: 48524"] Hej! Egentligen finns det två alternativ, man letar upp någonting hemifrån via internet eller man hittar ett billigt vandrarhem som man bor på tills man hittat ett riktigt boende (som man kanske får genom jobbet). Mig kvittar det egentligen, det känns nog lite säkrare att ha klarat av boendet när man kommer ner men det är nog inga problem att hitta någonting när man väl är nere. Transport glömde jag skriva någonting om. Om någon har en bil så har jag körkort vilket såklart vore det smidigaste och bästa men annars tänkte jag ta tåget eftersom man kan få med sig mer packning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ischgl 07/08
Tillbaka
Topp