Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ischgl '07?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pehrlow" data-source="post: 190001" data-attributes="member: 35939"><p>Ja, det stämmer att det är lite dyrare i Ischgl, främst vad gäller boende. Men däremot är det en ytterst marginell skillnad mellan Anton och Ischgl ute på restauranger, krogar, mataffärer o dyl.</p><p>När det kommer till lönen kan jag inte uttala mig särskilt mycket i den frågan då jag inte har särskilt stor kännedom om lönen i Ischgl kontra Anton, mer än att boende (som ju är det som det är mest prisskillnad på) oftast ingår när man får ett jobb.</p><p></p><p>Och vad gäller kvinnor... hrmmm, ja... Att det endast skulle vara 20% kvinnor är att överdriva en del, men det är riktigt att det inte är något direkt överflöd på dem, även om dem finns. Ischgl är inget ställe du åker till bara för att lufta flöjten (med kvinnor). Är det vad beslutet hänger på så ska ni direkt åka till Anton, där finns det många söta flickor.</p><p></p><p>Var det något mer?</p><p></p><p> / Patrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pehrlow, post: 190001, member: 35939"] Ja, det stämmer att det är lite dyrare i Ischgl, främst vad gäller boende. Men däremot är det en ytterst marginell skillnad mellan Anton och Ischgl ute på restauranger, krogar, mataffärer o dyl. När det kommer till lönen kan jag inte uttala mig särskilt mycket i den frågan då jag inte har särskilt stor kännedom om lönen i Ischgl kontra Anton, mer än att boende (som ju är det som det är mest prisskillnad på) oftast ingår när man får ett jobb. Och vad gäller kvinnor... hrmmm, ja... Att det endast skulle vara 20% kvinnor är att överdriva en del, men det är riktigt att det inte är något direkt överflöd på dem, även om dem finns. Ischgl är inget ställe du åker till bara för att lufta flöjten (med kvinnor). Är det vad beslutet hänger på så ska ni direkt åka till Anton, där finns det många söta flickor. Var det något mer? / Patrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ischgl '07?
Tillbaka
Topp