Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ischgl 08/09 tips på boende och resesällskap sökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 463240" data-attributes="member: 74439"><p>Jag har säsongat i Ischgl, grym ort att åka i, men dyr.</p><p>Jag bodde genom skidskolan, utanför ischgl. Räkna inte med att få tag på boende inne i byn, det är liksom inte den publiken där...däremot är det gott om ryska miljonärskor =)</p><p>Landeck tar ca en timme med buss, vilket ingår i liftkortet.</p><p>gällande parken så är den stor, och välskött av sköna snubbar, att den räknas som den största beror på att de har tre linjer med kickers utanför själva parken.</p><p>Jag kan helt klart rekomendera Ischgl, särskillt med tanke på att man kan åka ned i Samnaun och handla skattefri sprit!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 463240, member: 74439"] Jag har säsongat i Ischgl, grym ort att åka i, men dyr. Jag bodde genom skidskolan, utanför ischgl. Räkna inte med att få tag på boende inne i byn, det är liksom inte den publiken där...däremot är det gott om ryska miljonärskor =) Landeck tar ca en timme med buss, vilket ingår i liftkortet. gällande parken så är den stor, och välskött av sköna snubbar, att den räknas som den största beror på att de har tre linjer med kickers utanför själva parken. Jag kan helt klart rekomendera Ischgl, särskillt med tanke på att man kan åka ned i Samnaun och handla skattefri sprit! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ischgl 08/09 tips på boende och resesällskap sökes
Tillbaka
Topp