Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ischgl 2010/2011
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrik-The-Man" data-source="post: 791648" data-attributes="member: 36510"><p>Angånde resa till Ischgl är min rekomendation att åka bil, då det kan vara skönt att få ett break nån dag och kunna åka till landeck, Innsbruck eller St Anton. sen Är det ju fördelen med packning, samt om man är flera så är det ganska billigt. Samt att det inte är mer än typ 5 mil till st anton om man samåker med någon därifrån.</p><p></p><p>Om man flyger får man tänka på att man blir tvungen att ta tåg och buss oxå. Men man flyger smartast till Innsbruck eller Zürich. och sen tar tåget till Landeck (tidtabell www.oebb.at) och från Landeck tar man postbussen, men tänk på att den sista går vid 19.00 tiden och efter det blir det taxi för ca.70€.</p><p></p><p>Angående parken är det lite svårt för mig att veta exakt (åker väldigt sällan där) men vad mina vänner säger så skall den vara förhållandevis bra och välskött. Men Lite bökigt att komma upp igen, ingen lift i direkt anslutning till parken... Men detta är sånt jag snappat upp, eftersom jag inte åker där så mycket.</p><p></p><p>Mvh Patrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrik-The-Man, post: 791648, member: 36510"] Angånde resa till Ischgl är min rekomendation att åka bil, då det kan vara skönt att få ett break nån dag och kunna åka till landeck, Innsbruck eller St Anton. sen Är det ju fördelen med packning, samt om man är flera så är det ganska billigt. Samt att det inte är mer än typ 5 mil till st anton om man samåker med någon därifrån. Om man flyger får man tänka på att man blir tvungen att ta tåg och buss oxå. Men man flyger smartast till Innsbruck eller Zürich. och sen tar tåget till Landeck (tidtabell www.oebb.at) och från Landeck tar man postbussen, men tänk på att den sista går vid 19.00 tiden och efter det blir det taxi för ca.70€. Angående parken är det lite svårt för mig att veta exakt (åker väldigt sällan där) men vad mina vänner säger så skall den vara förhållandevis bra och välskött. Men Lite bökigt att komma upp igen, ingen lift i direkt anslutning till parken... Men detta är sånt jag snappat upp, eftersom jag inte åker där så mycket. Mvh Patrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ischgl 2010/2011
Tillbaka
Topp