Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ischgl den 8/3
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pelleplupp" data-source="post: 419120" data-attributes="member: 76193"><p>Bästa afterskin är helt klart kuhstall! är det sol är terassen ovanför härlig att hänga på. Vill du träffa svenskar är d Fuchsloch (nära BILLA men på andra sidan floden, kan vara lurig att hitta) som gäller. </p><p></p><p>Fram till påsk är det ofta en del folk, högsäsong fortfarande. Och efter påsk tvärdör d. </p><p></p><p>Ska du ut o käka på kvällen tycker jag Fire & Ice restaurangen är bra. bla goda pizzor. </p><p></p><p>Jag rekomenderar att hålla sig till pisterna under Silvretta Bahn första timmen när dom öppnar på morgonen. När den är nypistad och lite folk är den jättefin! </p><p></p><p>ha d bra! </p><p>Hälsningar</p><p>Pernilla</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pelleplupp, post: 419120, member: 76193"] Bästa afterskin är helt klart kuhstall! är det sol är terassen ovanför härlig att hänga på. Vill du träffa svenskar är d Fuchsloch (nära BILLA men på andra sidan floden, kan vara lurig att hitta) som gäller. Fram till påsk är det ofta en del folk, högsäsong fortfarande. Och efter påsk tvärdör d. Ska du ut o käka på kvällen tycker jag Fire & Ice restaurangen är bra. bla goda pizzor. Jag rekomenderar att hålla sig till pisterna under Silvretta Bahn första timmen när dom öppnar på morgonen. När den är nypistad och lite folk är den jättefin! ha d bra! Hälsningar Pernilla [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ischgl den 8/3
Tillbaka
Topp