Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ischgl eller Saalbach
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Abby" data-source="post: 185720" data-attributes="member: 51970"><p>Hej! </p><p>Jag och 4-6 polare ska ner till österrike o undrar om det är någon som vill hänga på eller har ett boende. 4 av oss har säsongat tidigare jag och 2 till i Chamonix förra säsongen och en i Schweiz för två år sedan. skulle vara roligt med all information som du kan dela med dig med !</p><p>Vi är 20-21 år älskar att njuta av livet(åka puder). vi funderar på att dra ner i mitten av december eller början av januari. så hör av dig med all information du har eller om du är sugen på att åka med <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>//</p><p>Mvh Albin, Niklas, Mikey, Calle (Nils och Richard)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Abby, post: 185720, member: 51970"] Hej! Jag och 4-6 polare ska ner till österrike o undrar om det är någon som vill hänga på eller har ett boende. 4 av oss har säsongat tidigare jag och 2 till i Chamonix förra säsongen och en i Schweiz för två år sedan. skulle vara roligt med all information som du kan dela med dig med ! Vi är 20-21 år älskar att njuta av livet(åka puder). vi funderar på att dra ner i mitten av december eller början av januari. så hör av dig med all information du har eller om du är sugen på att åka med :) // Mvh Albin, Niklas, Mikey, Calle (Nils och Richard) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ischgl eller Saalbach
Tillbaka
Topp