Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ischgl/Kappl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Newstream" data-source="post: 36186" data-attributes="member: 1867"><p>Okej, då vet ja minsann vad det är för lägenhet du bor i.. ja bodde där förra året. Tyvärr har ja börjat plugga i år så ja kommer itne ner nån längre tid. tänkte däremot bege mig ner en sväng runt påsk, tror ja har ledigt från skolan från 10e april till 3e maj. Hur länge har ni tänkt o stanna kvar? Kanske kan få ta över om ni åker hem tidigt, lr om någon av er gör det.. Köper gärna liftkortet oxå!</p><p></p><p>Om ni behöver ett schysst ställe att surfa på, så finns det en pizzeria inne i Landeck som hetetr Pizza Zaggi lr nåt liknande. där flörtade vi in oss o fick surfa gratis. Perfekt o ta en sväng dit när man ändå e inne o vreckorhandlar på Hofer..</p><p></p><p>Hur e d me åkningen där nere, har det kommit mkt snö?? Hoppas inte ni hittat alla guldåk bara!! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> Ha det bra....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Newstream, post: 36186, member: 1867"] Okej, då vet ja minsann vad det är för lägenhet du bor i.. ja bodde där förra året. Tyvärr har ja börjat plugga i år så ja kommer itne ner nån längre tid. tänkte däremot bege mig ner en sväng runt påsk, tror ja har ledigt från skolan från 10e april till 3e maj. Hur länge har ni tänkt o stanna kvar? Kanske kan få ta över om ni åker hem tidigt, lr om någon av er gör det.. Köper gärna liftkortet oxå! Om ni behöver ett schysst ställe att surfa på, så finns det en pizzeria inne i Landeck som hetetr Pizza Zaggi lr nåt liknande. där flörtade vi in oss o fick surfa gratis. Perfekt o ta en sväng dit när man ändå e inne o vreckorhandlar på Hofer.. Hur e d me åkningen där nere, har det kommit mkt snö?? Hoppas inte ni hittat alla guldåk bara!! ;) Ha det bra.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ischgl/Kappl
Tillbaka
Topp