ISCHGL!!! Vi har 2 lediga platser!

• Trådstartare Trådstartare Kax
  • Start datum Start datum

Kax

Ny medlem
Vi (Kax, Mex, xJonx, Magdalena_l)har en lägenhet strax innan Ischgl, 2 sovrum m 3 platser i vardera. Hög standard (typ svensk). Vi söker 2 st bummare att dela med, pris 300 euro/manad. Bil rekommenderas varmt. Enda boendet som star att finna i hela j-vla dalen verkar det som. Ring 0043 664 2718924 snarast!

/Puuuuuder finnes...

Hej! Vi ar tva tjejer som ar valdigt intresserade av en lya i Ischgl! Vi planerar att komma ner i borjan av Januari och vara kvar under obestamd tid. Beror pa ganska mycket. Skulle vara intressant att hora lite mer om hur ni tanker er det hela och hur lang period det handlar om. Hejda!

Låter ju helt lysande!

Jag är helt klart väldigt intreserad av Ischgel, var i St. Anton förra säsongen och känner för en annan dal i år med mera blanding av säsongare inte bara svenskar i 16 års åldern.
Problemet är att jag inte kan sticka ner förrän mellan jul och nyår. När ska ni sticka? Nu antar jag?...

/ ride slow in the yellow snow

Ja förstår inte varför så mkt folk åker till Ischgl i år.. Helt värdelös flack åkning och bara en massa tyskar som festar i overaller.

Tillbaka
Topp