Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ischgl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="norrmannen" data-source="post: 87599" data-attributes="member: 35010"><p>Veldig bra diskusjon må jeg si...? Men det er en ting folk har glemt å nevne: Ischgl er jo egentlig et helt elendig skisted. Om man ikke synes det er tøft med masse moderne heiser med liten høydeforskjell og heller ikke er tiltrukket at muligeheten for tax-free shopping i grusomme Samnaun bør man jo definitivt reise et annet sted. Hvis jeg måtte for eks velge mellom en måned i Ischgl eller en uke i Arlberg ville jeg valgt det siste. Hvis du kommer fra en av Münchens rikere bydeler, kjører stor Audi og er på jakt etter slakke velpreparerte løyper og sonnenterasse kan jeg forstå at man velger Ischgl, men dersom du søker litt utfordring hva off-pist-muligheter angår, styr unna, for da blir Ischgl en kjedelig nedtur.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="norrmannen, post: 87599, member: 35010"] Veldig bra diskusjon må jeg si...? Men det er en ting folk har glemt å nevne: Ischgl er jo egentlig et helt elendig skisted. Om man ikke synes det er tøft med masse moderne heiser med liten høydeforskjell og heller ikke er tiltrukket at muligeheten for tax-free shopping i grusomme Samnaun bør man jo definitivt reise et annet sted. Hvis jeg måtte for eks velge mellom en måned i Ischgl eller en uke i Arlberg ville jeg valgt det siste. Hvis du kommer fra en av Münchens rikere bydeler, kjører stor Audi og er på jakt etter slakke velpreparerte løyper og sonnenterasse kan jeg forstå at man velger Ischgl, men dersom du søker litt utfordring hva off-pist-muligheter angår, styr unna, for da blir Ischgl en kjedelig nedtur. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ischgl
Tillbaka
Topp