Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ischgl?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Clariella" data-source="post: 8682"><p>Tycker att Ischgl är ett av alpernas trevligaste ställen, och jag har måga bra skid minnen därifrån. Tycker verkligen att ni ska åka dit. Vad gäller åkningen så är Ischgl ganska varierat, skulle säga att det finns nåt för de flesta även om jag inte tyckte att någon av pisterna var direkt svåra.Vad gäller offisten var jag också väldigt nöjd, måste säga att man sällan hittar så mycket bra offpist så lättillgängligt som i Ischgl. Flackt är det inte direkt heller. Åtminstone inte om man anstränger sej lite, ok jag är visseligen inte den som gillar den farligaste typen av åkning, men tyckte att det fanns tillräkligt med utmaningar åtminstone för mej.</p><p>Nackdelen med Ischgl är att allt e jävligt dyrt där, och så finns det mycke folk.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Clariella, post: 8682"] Tycker att Ischgl är ett av alpernas trevligaste ställen, och jag har måga bra skid minnen därifrån. Tycker verkligen att ni ska åka dit. Vad gäller åkningen så är Ischgl ganska varierat, skulle säga att det finns nåt för de flesta även om jag inte tyckte att någon av pisterna var direkt svåra.Vad gäller offisten var jag också väldigt nöjd, måste säga att man sällan hittar så mycket bra offpist så lättillgängligt som i Ischgl. Flackt är det inte direkt heller. Åtminstone inte om man anstränger sej lite, ok jag är visseligen inte den som gillar den farligaste typen av åkning, men tyckte att det fanns tillräkligt med utmaningar åtminstone för mej. Nackdelen med Ischgl är att allt e jävligt dyrt där, och så finns det mycke folk. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ischgl?
Tillbaka
Topp