Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ischgl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mikael_Roos" data-source="post: 242928" data-attributes="member: 15567"><p>Tja!</p><p></p><p>Jag tror att ni (killar som tjejer) får räkna med att ragga på tyskar som är i åldrarna 15-20 år samt deras föräldrar som är 35+.</p><p>Och sen självklart de som reser ner med lion osv...</p><p></p><p>Dudette det kan mkt väl bli så att vi sticker till Ischgl i mitten av januari. Annars lär vi hänga på andra sidan berget i St Anton.</p><p></p><p>Feur und Eis är nog riktigt mkt fjortisar iofs.. dock gillar jag det stället.</p><p>Annars satsa på hotell post, ta bara reda på vilken dag det gäller.</p><p></p><p>Ett annat tips är att det finns en ölsort på flaska på de flesta barer i Ischgl som kan tänkas heta Stiegl eller liknande och kostar ung 2 euro för 50 cl..</p><p>Trixet är att den inte finns på menyerna och tanken är att endast locals ska veta att den finns.</p><p></p><p>Ha det gott i backarna! (om det nu finns ngn snö)</p><p></p><p>//Roos</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mikael_Roos, post: 242928, member: 15567"] Tja! Jag tror att ni (killar som tjejer) får räkna med att ragga på tyskar som är i åldrarna 15-20 år samt deras föräldrar som är 35+. Och sen självklart de som reser ner med lion osv... Dudette det kan mkt väl bli så att vi sticker till Ischgl i mitten av januari. Annars lär vi hänga på andra sidan berget i St Anton. Feur und Eis är nog riktigt mkt fjortisar iofs.. dock gillar jag det stället. Annars satsa på hotell post, ta bara reda på vilken dag det gäller. Ett annat tips är att det finns en ölsort på flaska på de flesta barer i Ischgl som kan tänkas heta Stiegl eller liknande och kostar ung 2 euro för 50 cl.. Trixet är att den inte finns på menyerna och tanken är att endast locals ska veta att den finns. Ha det gott i backarna! (om det nu finns ngn snö) //Roos [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ischgl
Tillbaka
Topp