Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
IsDesign Eyewear...?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fajjan" data-source="post: 381167" data-attributes="member: 75916"><p>Har ett par IS, jag tycker dom är riktigt bra, bättre än mina oakley... =) Verkar vara ett märke på frammarsch, hette tidigare iris, men bytte namn(pga ett annat företag med samma namn och stämning osv), så helt nya är dom inte! Immar sällan igen, går bra att byta linser, dom har många olika linser att välja på. Plus är även att dom har spänne bak, vilket gör att dom är lätta att ta på!</p><p></p><p>MVH Sofia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fajjan, post: 381167, member: 75916"] Har ett par IS, jag tycker dom är riktigt bra, bättre än mina oakley... =) Verkar vara ett märke på frammarsch, hette tidigare iris, men bytte namn(pga ett annat företag med samma namn och stämning osv), så helt nya är dom inte! Immar sällan igen, går bra att byta linser, dom har många olika linser att välja på. Plus är även att dom har spänne bak, vilket gör att dom är lätta att ta på! MVH Sofia [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
IsDesign Eyewear...?
Tillbaka
Topp