Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Isgrepp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mountainbear" data-source="post: 862574" data-attributes="member: 84185"><p>Passar på att ställa en fråga...</p><p></p><p>Hur viktig är vinkeln på kanten? Vilken vinkel är den mest optimala? Hur mycket kan man ha utan att det greppar "för" bra och blir oåkbart?</p><p></p><p>Jag har problem med att få bra fäste på is, speciellt när man ligger hårt på skär och det kommer en isfläck. Då är är det nära ryggåka...Hatar is!</p><p></p><p>Har ett par Atomic B5i när jag åker pist. Grymma skidor, men med extrem skärning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mountainbear, post: 862574, member: 84185"] Passar på att ställa en fråga... Hur viktig är vinkeln på kanten? Vilken vinkel är den mest optimala? Hur mycket kan man ha utan att det greppar "för" bra och blir oåkbart? Jag har problem med att få bra fäste på is, speciellt när man ligger hårt på skär och det kommer en isfläck. Då är är det nära ryggåka...Hatar is! Har ett par Atomic B5i när jag åker pist. Grymma skidor, men med extrem skärning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Isgrepp
Tillbaka
Topp