Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
italien livigno
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="i_wish_i_was_a_boat" data-source="post: 98668" data-attributes="member: 46657"><p>alltså!! nu MÅSTE ni svara! ska jag ändra mig så lär jag nog göra det nu! för nu pratade jag med en kompis som hade varit där och hon sa att det var olagligt att åka offpist där! och om man gjorde det fick man böter. </p><p>vad är det för rappakalja? det låter ju helt sjukt! så kan det väl inte vara ? men är det så så vill jag inte dit! </p><p></p><p>hon måste nästan ha blandat ihop med om man åker och försvinner på nåt sätt så de lär komma med räddningsmanskap och rädda en! då får man betala kanske om man har kasst med försäkring. men att det skulle vara olagligt och man så fort man åker utanför pisten får lov att betala låter ju för konstigt för att vara sant.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="i_wish_i_was_a_boat, post: 98668, member: 46657"] alltså!! nu MÅSTE ni svara! ska jag ändra mig så lär jag nog göra det nu! för nu pratade jag med en kompis som hade varit där och hon sa att det var olagligt att åka offpist där! och om man gjorde det fick man böter. vad är det för rappakalja? det låter ju helt sjukt! så kan det väl inte vara ? men är det så så vill jag inte dit! hon måste nästan ha blandat ihop med om man åker och försvinner på nåt sätt så de lär komma med räddningsmanskap och rädda en! då får man betala kanske om man har kasst med försäkring. men att det skulle vara olagligt och man så fort man åker utanför pisten får lov att betala låter ju för konstigt för att vara sant. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
italien livigno
Tillbaka
Topp