Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
italien livigno
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="i_wish_i_was_a_boat" data-source="post: 98672" data-attributes="member: 46657"><p>nu gjorde du mig något mer lugnare.. men ändå. det är pudersnön jag är ute efter. men dessa partier mellan backarna? är de långa nog och äventyrliga nog för mig då tro? man vill ju kunna ta en rejäl tur i puffsnö ju med varierande terräng.. skog och klippor och annat smått och gott som kan ge en liteöverraskningar att prata om under kvällen eller bara få en kick utav. </p><p>byn och folket i byn verkar ju alla prata gott om så det låter ju lovande men det är ändå åkningen som är viktig för mig. och det är därför jag åker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="i_wish_i_was_a_boat, post: 98672, member: 46657"] nu gjorde du mig något mer lugnare.. men ändå. det är pudersnön jag är ute efter. men dessa partier mellan backarna? är de långa nog och äventyrliga nog för mig då tro? man vill ju kunna ta en rejäl tur i puffsnö ju med varierande terräng.. skog och klippor och annat smått och gott som kan ge en liteöverraskningar att prata om under kvällen eller bara få en kick utav. byn och folket i byn verkar ju alla prata gott om så det låter ju lovande men det är ändå åkningen som är viktig för mig. och det är därför jag åker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
italien livigno
Tillbaka
Topp