Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
italien livigno
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="i_wish_i_was_a_boat" data-source="post: 98674" data-attributes="member: 46657"><p>ush.. nu blev det inge bra igen<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" /> men din negativa erfarenhet kanske hade mkt med att det inte va så mkt snö just då och det är väl ett problem vart man än ska.. där är det ju bara moder natur som har nåt att säga till om. fast du säger iof att backarna är att jämföra med sälen?det vill jag ju inte. de kan väl inte vara så korta va?</p><p></p><p>näe.. jag bör nog sluta oroa mig och ta det som det kommer. men det blir ju ändå ett bortkastat år på ett sätt. </p><p>sen jag började åka bräda har jag under hela sommaren längtat till vintern och sen jag började åka till alperna (förra året) har jag under hela resten av året längtat till alperna.</p><p>så.. med andra ord kretsar HELA mitt eländiga liv kring en vecka i alperna en gång om året. och då vill man ju gärna att det ska bli en bra vecka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="i_wish_i_was_a_boat, post: 98674, member: 46657"] ush.. nu blev det inge bra igen:( men din negativa erfarenhet kanske hade mkt med att det inte va så mkt snö just då och det är väl ett problem vart man än ska.. där är det ju bara moder natur som har nåt att säga till om. fast du säger iof att backarna är att jämföra med sälen?det vill jag ju inte. de kan väl inte vara så korta va? näe.. jag bör nog sluta oroa mig och ta det som det kommer. men det blir ju ändå ett bortkastat år på ett sätt. sen jag började åka bräda har jag under hela sommaren längtat till vintern och sen jag började åka till alperna (förra året) har jag under hela resten av året längtat till alperna. så.. med andra ord kretsar HELA mitt eländiga liv kring en vecka i alperna en gång om året. och då vill man ju gärna att det ska bli en bra vecka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
italien livigno
Tillbaka
Topp