Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Italien resan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SkidsterDennis" data-source="post: 377825" data-attributes="member: 76408"><p>Tjena alla </p><p></p><p>Sitter å planerar en trip till Alperna i vinter. </p><p>Tänkte kolla med expertisen angåeende vilken tid som är bäst att åka till Italien och vart man bör åka, om man vill ha bra offpist?</p><p></p><p>Någon som har några tips ? Funderar på februari eller mars vilken tid tror ni är bäst?</p><p></p><p>//Stavfelet!</p><p></p><p><img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SkidsterDennis, post: 377825, member: 76408"] Tjena alla Sitter å planerar en trip till Alperna i vinter. Tänkte kolla med expertisen angåeende vilken tid som är bäst att åka till Italien och vart man bör åka, om man vill ha bra offpist? Någon som har några tips ? Funderar på februari eller mars vilken tid tror ni är bäst? //Stavfelet! :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Italien resan?
Tillbaka
Topp