Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Italien, svår-medelsvår åkning, prisvärt och snösäkert
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="termons" data-source="post: 1138877" data-attributes="member: 46857"><p>Haha... Hur svårt kan det vara? Jag anmäler mig till skaran som säger "Två liftar för att komma till Champoluc och Alagna från Gressoney. </p><p></p><p>Då man planerar en skidresa så är det bra om man tar en titt på kartan fören man bokar boendet. Själv skulle jag aldrig komma på tanken att bo i St Jean för jag gillar inte att åka buss. La Trinite är ju litet bättre då man kommer sig upp med en gammal stollift, dock omständigt och långsamt om man skall mot Champoluc hållet. </p><p></p><p>Ingen av dessa byar har något större utbud av restauranger/aktiviteter så förstår inte riktigt varför någon bor i dom. Staffal är det självklara alternativet om man prioriterar skidåkning ,där finns också 2-3 restauranger och ett par spa på hotel om man gillar det. Om man gillar livlig by och många andra aktiviteter skall man inte åka till Monterosa ski.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="termons, post: 1138877, member: 46857"] Haha... Hur svårt kan det vara? Jag anmäler mig till skaran som säger "Två liftar för att komma till Champoluc och Alagna från Gressoney. Då man planerar en skidresa så är det bra om man tar en titt på kartan fören man bokar boendet. Själv skulle jag aldrig komma på tanken att bo i St Jean för jag gillar inte att åka buss. La Trinite är ju litet bättre då man kommer sig upp med en gammal stollift, dock omständigt och långsamt om man skall mot Champoluc hållet. Ingen av dessa byar har något större utbud av restauranger/aktiviteter så förstår inte riktigt varför någon bor i dom. Staffal är det självklara alternativet om man prioriterar skidåkning ,där finns också 2-3 restauranger och ett par spa på hotel om man gillar det. Om man gillar livlig by och många andra aktiviteter skall man inte åka till Monterosa ski. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Italien, svår-medelsvår åkning, prisvärt och snösäkert
Tillbaka
Topp