Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Italien
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grapsan" data-source="post: 21538"><p>Om ni har tänkt köra ner med bil så skulle jag rekomendera att ni provar den lilla orten Arabba som ligger mitt i världens största skidområde "Super Dolomiti". Arabba är en ganska liten by med noll uteliv men skidåkningen är klart godkänd och det finns 23st liftar. På andra sidan Arabba som ni når med skidor finner ni byn Malga Ciapela med berget Marmolada med åkning från 1440m till 3270m där brukar man ofta kunna finna lite puder. Telefon nr. till turist informationen är (0436) 79130 "Arabba" </p><p>(0437) 721319 "Malga Ciapela". </p><p>Sen kan ni köra runt med bilen så hittar ni säkert erat drömställe bland alla små byar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grapsan, post: 21538"] Om ni har tänkt köra ner med bil så skulle jag rekomendera att ni provar den lilla orten Arabba som ligger mitt i världens största skidområde "Super Dolomiti". Arabba är en ganska liten by med noll uteliv men skidåkningen är klart godkänd och det finns 23st liftar. På andra sidan Arabba som ni når med skidor finner ni byn Malga Ciapela med berget Marmolada med åkning från 1440m till 3270m där brukar man ofta kunna finna lite puder. Telefon nr. till turist informationen är (0436) 79130 "Arabba" (0437) 721319 "Malga Ciapela". Sen kan ni köra runt med bilen så hittar ni säkert erat drömställe bland alla små byar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Italien
Tillbaka
Topp