Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Italien
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fogy" data-source="post: 41804" data-attributes="member: 13962"><p>Har aldrig varit i Italien men stället har ju det mesta, utom fullt med folk! </p><p>Man kan ju undra hur det kommer sig att alla (framförallt svenskar) ska åka till de "kända" orterna, såsom Chamonix, Val d mm när det finns likartad åkning utan trängsel på annat håll.</p><p>Det har kanske med att alla måste visa upp sig hela tiden. </p><p>Tänk er en jibbpark utan åskådare. Hur många jibbande "nördar" skulle hålla till här? Inte många skulle jag tro. </p><p>Det kan väl visserligen vara kul och höra positiv kritik från andra åkare men jag tror att själva grundtanken (min grundtanke) har förbisetts. Det är din egna, inre upplevelse som är det viktiga. Detta är nog lättare att uppnå i det lite mindre befolkade Italien. Jag vet i alla fall att jag måste till dit nångång!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fogy, post: 41804, member: 13962"] Har aldrig varit i Italien men stället har ju det mesta, utom fullt med folk! Man kan ju undra hur det kommer sig att alla (framförallt svenskar) ska åka till de "kända" orterna, såsom Chamonix, Val d mm när det finns likartad åkning utan trängsel på annat håll. Det har kanske med att alla måste visa upp sig hela tiden. Tänk er en jibbpark utan åskådare. Hur många jibbande "nördar" skulle hålla till här? Inte många skulle jag tro. Det kan väl visserligen vara kul och höra positiv kritik från andra åkare men jag tror att själva grundtanken (min grundtanke) har förbisetts. Det är din egna, inre upplevelse som är det viktiga. Detta är nog lättare att uppnå i det lite mindre befolkade Italien. Jag vet i alla fall att jag måste till dit nångång! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Italien
Tillbaka
Topp