Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Italien
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JonasNilsson" data-source="post: 41805" data-attributes="member: 15080"><p>Var i Champoluc, Gressoney Alagna V4! Har nog aldrig tidigare känt mig så ensam i Alperna! Tolka inte det som negativt, tvärtom jag är stört nöjd.....Inga köer till lift, käk m.m. ingen hets för att hinna med att åka orört. Nästan löjligt hur länge snön kan ligga orörd efter ett snöfall! kunde åka orört tredje dagen efter att snön dumpade. "Vart kan man det?" utan att behöva gå iväg. Det räcker med att skråa en del. Sen så är maten ute fortfarande billigare än övriga Alpländer.</p><p></p><p>Tyvärr så är det snö osäkerheten som spökar!!</p><p></p><p>/Jonas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JonasNilsson, post: 41805, member: 15080"] Var i Champoluc, Gressoney Alagna V4! Har nog aldrig tidigare känt mig så ensam i Alperna! Tolka inte det som negativt, tvärtom jag är stört nöjd.....Inga köer till lift, käk m.m. ingen hets för att hinna med att åka orört. Nästan löjligt hur länge snön kan ligga orörd efter ett snöfall! kunde åka orört tredje dagen efter att snön dumpade. "Vart kan man det?" utan att behöva gå iväg. Det räcker med att skråa en del. Sen så är maten ute fortfarande billigare än övriga Alpländer. Tyvärr så är det snö osäkerheten som spökar!! /Jonas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Italien
Tillbaka
Topp