Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Italien?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="e-beth" data-source="post: 48190" data-attributes="member: 14095"><p>Hej, </p><p></p><p>är det någon som har säsongat i Italien (Aosta trakten)?</p><p></p><p>Vore kul om någon kunde skriva lite om hur pisterna resp. offpisterna ter sig där nere. </p><p>Finns det mycket orört puderluder? Av vad jag har hört så sitter italienarna mest och solar! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Om ingen här har säsongat i dessa trakter kanske det finns några som i alla fall varit nere ett par veckor och kört.</p><p></p><p>Sedan har jag en fråga om vägen från tex. Champuloc, Gressoney... till Val d`Isère. </p><p>Av vad jag kunnat tolka från diverse kartor kör man inte genom några tunnlar. Är det någon som har erfarenhet av dessa vägar vintertid? Framkomlighet?</p><p></p><p>Tacksam för svar</p><p></p><p>/E-beth</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="e-beth, post: 48190, member: 14095"] Hej, är det någon som har säsongat i Italien (Aosta trakten)? Vore kul om någon kunde skriva lite om hur pisterna resp. offpisterna ter sig där nere. Finns det mycket orört puderluder? Av vad jag har hört så sitter italienarna mest och solar! ;) Om ingen här har säsongat i dessa trakter kanske det finns några som i alla fall varit nere ett par veckor och kört. Sedan har jag en fråga om vägen från tex. Champuloc, Gressoney... till Val d`Isère. Av vad jag kunnat tolka från diverse kartor kör man inte genom några tunnlar. Är det någon som har erfarenhet av dessa vägar vintertid? Framkomlighet? Tacksam för svar /E-beth [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Italien?
Tillbaka
Topp