Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
J lindeberg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="micke_aldell" data-source="post: 124358" data-attributes="member: 48817"><p>asså vad är de med folk? jag köpte en rosa JL jacka inte för att jag vill synas eller för att jon har en </p><p>utan för att när jag såg den på håll tyckte jag den såg så jävla grym ut, visste inte att det var jl. </p><p>Det är den varmaste jacka jag haft, så snack om att det inte är en "bra" jacka kommer från små barn som inte vet va*fn de snackar om, fattar inte hur folk orkar sitta i flera månader och skriva att jl hör hemma på brats i sthlm och blabla, ärligt, man har la de man tycker är coolt, jag valde den för att den är as speciell och imo, jävligt frän.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="micke_aldell, post: 124358, member: 48817"] asså vad är de med folk? jag köpte en rosa JL jacka inte för att jag vill synas eller för att jon har en utan för att när jag såg den på håll tyckte jag den såg så jävla grym ut, visste inte att det var jl. Det är den varmaste jacka jag haft, så snack om att det inte är en "bra" jacka kommer från små barn som inte vet va*fn de snackar om, fattar inte hur folk orkar sitta i flera månader och skriva att jl hör hemma på brats i sthlm och blabla, ärligt, man har la de man tycker är coolt, jag valde den för att den är as speciell och imo, jävligt frän. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
J lindeberg
Tillbaka
Topp