Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
J lindeberg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dallan" data-source="post: 124386" data-attributes="member: 35502"><p>Hur fan orkar folk bry sig? killen vill ha JL kläder låt han ha det, själv tycker jag väll inte dom är så snygga men det gör mig inget att folk har JL`s kläder vare sig det är på gatan eller på berget.</p><p></p><p>Sluta va så jävla dubbelsidiga när det gäller kläder dom flesta som glider runt och sågar JL cruisar själv runt i nått oakley eller quicksilver som är minst lika dyrt men är "extremsportsglassmärken" istället för "stekar" kläder som vissa vill kalla det. </p><p></p><p>Kan medela att JL inte kommer satsa seriöst på skidkläder (kommer säkert göra det om det går bra) utan att dom/han gör det mer som en kul grej.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dallan, post: 124386, member: 35502"] Hur fan orkar folk bry sig? killen vill ha JL kläder låt han ha det, själv tycker jag väll inte dom är så snygga men det gör mig inget att folk har JL`s kläder vare sig det är på gatan eller på berget. Sluta va så jävla dubbelsidiga när det gäller kläder dom flesta som glider runt och sågar JL cruisar själv runt i nått oakley eller quicksilver som är minst lika dyrt men är "extremsportsglassmärken" istället för "stekar" kläder som vissa vill kalla det. Kan medela att JL inte kommer satsa seriöst på skidkläder (kommer säkert göra det om det går bra) utan att dom/han gör det mer som en kul grej. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
J lindeberg
Tillbaka
Topp