Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
J lindeberg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sebbe_h" data-source="post: 124391" data-attributes="member: 52654"><p>angående... JL</p><p> svensk märke skapat av JOhan Lindeberg. märket har existerat i ett antal år och höll på att gå i konkurs. för att rädda märket tillverkade man en massa tröjjor med någon atari liknande logga på. med de tidigare kontakter man haft lyckades man få ut tröjjorna i butik. man gjorde de lite små dyra.. (inte skit dyra) detta ledde till att snorungar med en del pengar köpte dem och så blev de populära och sålde som fan. men att sälja kläder enbart på märke är inte bra, därför har man letat efter nya inledningar, "future sports" utan stora jävla märken. </p><p></p><p>för de som inte gillar JL kan jag trösta med att det som alla andra svenska märken går i vågor från obefintlig till extremt populär. för de som hävdar att JL är sjukt dyrt kan jag inte göra annat än skratta. varken på kläd eller skidkläds sidan är JL extra dyrt. letar du efer dyra brats kläder så sikta på Hugo Boss, versace och Gucci.. på skid sidan ligger okley i samma klass som JL.</p><p></p><p>min åsikt gällande JL är att deras kläder är ganska snygga. alla måste trots allt hålla med om att det är snyggare med blått och grönt är snyggare än helsvart. alla kläder går att göra baggy bara man köper XXL. döm inte kläderna döm de som köper dem. de finns de som köper dem för de är snygga och de finns dem som köper de för de TROR att de är coola som kan köpa "DYRA" kläder. De sist nämda får man skratta år.....</p><p></p><p></p><p>svar på frågan... NK, JL concept store birgerjarlsgatan, stockholm</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebbe_h, post: 124391, member: 52654"] angående... JL svensk märke skapat av JOhan Lindeberg. märket har existerat i ett antal år och höll på att gå i konkurs. för att rädda märket tillverkade man en massa tröjjor med någon atari liknande logga på. med de tidigare kontakter man haft lyckades man få ut tröjjorna i butik. man gjorde de lite små dyra.. (inte skit dyra) detta ledde till att snorungar med en del pengar köpte dem och så blev de populära och sålde som fan. men att sälja kläder enbart på märke är inte bra, därför har man letat efter nya inledningar, "future sports" utan stora jävla märken. för de som inte gillar JL kan jag trösta med att det som alla andra svenska märken går i vågor från obefintlig till extremt populär. för de som hävdar att JL är sjukt dyrt kan jag inte göra annat än skratta. varken på kläd eller skidkläds sidan är JL extra dyrt. letar du efer dyra brats kläder så sikta på Hugo Boss, versace och Gucci.. på skid sidan ligger okley i samma klass som JL. min åsikt gällande JL är att deras kläder är ganska snygga. alla måste trots allt hålla med om att det är snyggare med blått och grönt är snyggare än helsvart. alla kläder går att göra baggy bara man köper XXL. döm inte kläderna döm de som köper dem. de finns de som köper dem för de är snygga och de finns dem som köper de för de TROR att de är coola som kan köpa "DYRA" kläder. De sist nämda får man skratta år..... svar på frågan... NK, JL concept store birgerjarlsgatan, stockholm [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
J lindeberg
Tillbaka
Topp