Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Jacka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BalanceBoy" data-source="post: 87122" data-attributes="member: 29813"><p>Självklart ska du ha en skaljacka! Då är det bara att anpassa lagren under efter vädret.</p><p>Kolla in Arcteryx (www.arcteryx.com). Kostar mer, men du blir inte besviken. </p><p>Själv har jag en Sidwinder som jag har åtminstone 50 åkdagar i, den kanske inte luktar så gott längre men är den i särklass bästa jackan jag haft. Vad gäller hållbarheten så är den väldigt oömtålig, har inte lyckats prestera en enda reva i motsatts till mina nyare skidbyxor av annat märke.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BalanceBoy, post: 87122, member: 29813"] Självklart ska du ha en skaljacka! Då är det bara att anpassa lagren under efter vädret. Kolla in Arcteryx (www.arcteryx.com). Kostar mer, men du blir inte besviken. Själv har jag en Sidwinder som jag har åtminstone 50 åkdagar i, den kanske inte luktar så gott längre men är den i särklass bästa jackan jag haft. Vad gäller hållbarheten så är den väldigt oömtålig, har inte lyckats prestera en enda reva i motsatts till mina nyare skidbyxor av annat märke. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Jacka?
Tillbaka
Topp