Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Jacob Wester vinnare i Zürich.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="H-T" data-source="post: 461942"><p>dubbelcork 12 och dj-flip är i stort sett samma sak. jon olsson döper dock alltid "hans" volter vilket jacob wester tack och lov har skippat. westers dubbelcork 12 är som jag sa en cork 7 till underflip, ungefär. jons dj-flip är d-spin 7 till flatspin 5. ingen stor skillnad direkt, och när de utförs är skillnaden mindre än hårfin. wester gjorde dessutom dubbelcork 12 innan dj-flippen var född och namnsatt men ändå var det dj-flippen som fick alla rubriker. samma sak som när wester, om jag inte minns fel, gjorde en switch dubbelvolt, typ wilsonflip, på joi för ett par år sen men colby west fick all credd när han gjorde det i en empire-edit FÖRRA ÅRET. jacob wester får inte så mkt uppmärksamhet och uppskattning som han förtjänar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="H-T, post: 461942"] dubbelcork 12 och dj-flip är i stort sett samma sak. jon olsson döper dock alltid "hans" volter vilket jacob wester tack och lov har skippat. westers dubbelcork 12 är som jag sa en cork 7 till underflip, ungefär. jons dj-flip är d-spin 7 till flatspin 5. ingen stor skillnad direkt, och när de utförs är skillnaden mindre än hårfin. wester gjorde dessutom dubbelcork 12 innan dj-flippen var född och namnsatt men ändå var det dj-flippen som fick alla rubriker. samma sak som när wester, om jag inte minns fel, gjorde en switch dubbelvolt, typ wilsonflip, på joi för ett par år sen men colby west fick all credd när han gjorde det i en empire-edit FÖRRA ÅRET. jacob wester får inte så mkt uppmärksamhet och uppskattning som han förtjänar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Jacob Wester vinnare i Zürich.
Tillbaka
Topp