Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Jag år i Åre nu!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 595174" data-attributes="member: 98886"><p>Två kök två toaletter två vardagsrum är mer än vad du har hemma. </p><p>Jag är van att dela min lilla trånga 2 med min tjej och hund så det här är över fätt för mig.</p><p>Jag ska dela 12m2 med en snubbe i nästan 3 månader efter den 13 då är detta inte överfätt utan rakt upp och ner kungligt så jag tycker det är så nice det kan bli. </p><p>Mitt ps3 är här jag trodde jag skulle få spela på en liten fet tv men jag hade platt tv med och dvd med kanske inte 5.1 ljud men inte långt ifrån. Så om du förväntar dig att få bo i en städskrubb men sen hamnar här då fattar du mina definitioner kanske.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 595174, member: 98886"] Två kök två toaletter två vardagsrum är mer än vad du har hemma. Jag är van att dela min lilla trånga 2 med min tjej och hund så det här är över fätt för mig. Jag ska dela 12m2 med en snubbe i nästan 3 månader efter den 13 då är detta inte överfätt utan rakt upp och ner kungligt så jag tycker det är så nice det kan bli. Mitt ps3 är här jag trodde jag skulle få spela på en liten fet tv men jag hade platt tv med och dvd med kanske inte 5.1 ljud men inte långt ifrån. Så om du förväntar dig att få bo i en städskrubb men sen hamnar här då fattar du mina definitioner kanske. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Jag år i Åre nu!
Tillbaka
Topp