Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Jag år i Åre nu!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 595467" data-attributes="member: 98886"><p>Offline jag tycker dom flesta borde vara det. Men jag inte tror inte någon här vet hur det känns och vakna upp och inte ha nått kvar förutom kläderna man har på sig.</p><p>Jag vet inte häller men jag kan tänka mig hur det skulle vara så just av den anledningen så är jag glad för allt jag har även om jag alltid strävar efter mer och vara glad. För många gånger har jag fått tänka hakuna matata och svurit att året som gick skulle vara det sista hundåret. Men år efter år så känns det som sju på ett så jag vet inte man får andra inställningar om man har mer erfarenhet av livet.</p><p>Haha tackar killar för alla komplimanger blir skönt att få lite ros bland massa taggar fo show.</p><p>Det va nån som hette bobby som hade skrivit en kommentar och ville så nån mer film från bastun så jag får fixa det sen så kommer det nog nån från backen imorgon med.</p><p>Va gör folk här i åre på kvällarna?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 595467, member: 98886"] Offline jag tycker dom flesta borde vara det. Men jag inte tror inte någon här vet hur det känns och vakna upp och inte ha nått kvar förutom kläderna man har på sig. Jag vet inte häller men jag kan tänka mig hur det skulle vara så just av den anledningen så är jag glad för allt jag har även om jag alltid strävar efter mer och vara glad. För många gånger har jag fått tänka hakuna matata och svurit att året som gick skulle vara det sista hundåret. Men år efter år så känns det som sju på ett så jag vet inte man får andra inställningar om man har mer erfarenhet av livet. Haha tackar killar för alla komplimanger blir skönt att få lite ros bland massa taggar fo show. Det va nån som hette bobby som hade skrivit en kommentar och ville så nån mer film från bastun så jag får fixa det sen så kommer det nog nån från backen imorgon med. Va gör folk här i åre på kvällarna? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Jag år i Åre nu!
Tillbaka
Topp