Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Jag år i Åre nu!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 596196" data-attributes="member: 98886"><p>Ska lägga upp en bättre film ska du få se hur det ser ut runt hammarliften eller vad den heter i Duved. Fixar det på en gång.</p><p>Både i måndags och i onsdags började gå mot duved från lundsgården men båda dagarna hade jag turen och blev upplockad när jag försökte lifta.</p><p>Sånt händer bara i Åre. Men på vägen hem hade jag inte lika tur i måndags då gick jag nog längre än båda dagarna tillsamman när jag skulle gå dit det kändes men vill man nått så är inget omöjligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 596196, member: 98886"] Ska lägga upp en bättre film ska du få se hur det ser ut runt hammarliften eller vad den heter i Duved. Fixar det på en gång. Både i måndags och i onsdags började gå mot duved från lundsgården men båda dagarna hade jag turen och blev upplockad när jag försökte lifta. Sånt händer bara i Åre. Men på vägen hem hade jag inte lika tur i måndags då gick jag nog längre än båda dagarna tillsamman när jag skulle gå dit det kändes men vill man nått så är inget omöjligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Jag år i Åre nu!
Tillbaka
Topp