Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Jag år i Åre nu!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 613387" data-attributes="member: 98886"><p>Förlåt jag va på krigstigern igår min granne på staff knuffade mig i snön när jag stog och pissade när vi hoppade av taxin effter tottebo haha men han fick mina pissiga kalsonger i ansiktet sen så fick han honung i sin ketchup haha får inte glömma ölpurkarna i hans skor och att jag blockerade hans dör med varenda stol från köket och damsugaren sen så äter han nått som heter vegimaj eller nått han e australiensare så han har tagit med det därifrån jag har gömt den i en sån lucka i taket. hahahaha faan det va rätt skoj endån. Han öppnade pandoras ask välkommen till Sverige e allt han kommer få höra hahaha.</p><p>Du skriver ju själv utan att vara det minsta dryg. </p><p>My bad dude men åre is the shit jag har varit här sen november och jag har inte hunnit åka mer än 60% av alla backar som finns. </p><p>Frågan är om jag ens har åkt på så mycket det finns sjukt mycket möjligheter här.</p><p>Men iaf jag kan garantera dig att det är fätt här om man fastnar en sesång men mycket är inställning till allt.</p><p>Förresten om ni kommer på mer sätt jag kan jävlas med han spy ut det här.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 613387, member: 98886"] Förlåt jag va på krigstigern igår min granne på staff knuffade mig i snön när jag stog och pissade när vi hoppade av taxin effter tottebo haha men han fick mina pissiga kalsonger i ansiktet sen så fick han honung i sin ketchup haha får inte glömma ölpurkarna i hans skor och att jag blockerade hans dör med varenda stol från köket och damsugaren sen så äter han nått som heter vegimaj eller nått han e australiensare så han har tagit med det därifrån jag har gömt den i en sån lucka i taket. hahahaha faan det va rätt skoj endån. Han öppnade pandoras ask välkommen till Sverige e allt han kommer få höra hahaha. Du skriver ju själv utan att vara det minsta dryg. My bad dude men åre is the shit jag har varit här sen november och jag har inte hunnit åka mer än 60% av alla backar som finns. Frågan är om jag ens har åkt på så mycket det finns sjukt mycket möjligheter här. Men iaf jag kan garantera dig att det är fätt här om man fastnar en sesång men mycket är inställning till allt. Förresten om ni kommer på mer sätt jag kan jävlas med han spy ut det här. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Jag år i Åre nu!
Tillbaka
Topp