Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Jag år i Åre nu!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Clemme" data-source="post: 614022" data-attributes="member: 99871"><p>Softar mässigt är de ok japp de är de. </p><p>Åkningen har jag inte så mkt att jämföra med eftersom jag är uppvuxen i Östersund, men som en av mina arbetare här säger.</p><p>Han är från Schweiz så han har lite att jämföra med. </p><p>Han berätta när han kom till Sverige hade han första gången kört igenom alla skidorter och för att citera honom "there are nice hills, but no mountains". Åre var de enda som dög i Sverige.</p><p>Åkningsmässigt så tror jag inte du blir trött på en säsong faktiskt för de finns så mkt olika ställen att åka på. Offpist bräcke åre by allmänt sen har du Tege/duved då Åre by kan bli jobbigt när de är så mkt folk här på vissa sportlovsveckorna.</p><p>Så inom Sverige så tror jag du inte hittar något bättre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Clemme, post: 614022, member: 99871"] Softar mässigt är de ok japp de är de. Åkningen har jag inte så mkt att jämföra med eftersom jag är uppvuxen i Östersund, men som en av mina arbetare här säger. Han är från Schweiz så han har lite att jämföra med. Han berätta när han kom till Sverige hade han första gången kört igenom alla skidorter och för att citera honom "there are nice hills, but no mountains". Åre var de enda som dög i Sverige. Åkningsmässigt så tror jag inte du blir trött på en säsong faktiskt för de finns så mkt olika ställen att åka på. Offpist bräcke åre by allmänt sen har du Tege/duved då Åre by kan bli jobbigt när de är så mkt folk här på vissa sportlovsveckorna. Så inom Sverige så tror jag du inte hittar något bättre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Jag år i Åre nu!
Tillbaka
Topp