Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Jag behöver verkligen hjälp, känner mig så kass...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JL76" data-source="post: 844468" data-attributes="member: 101593"><p>way: skulle hon göra stavisättning nu direkt som senare måste "putsas" bort så betyder det att hon utvecklas bra mycket mer i rätt riktning än att bra hänga med armarna. </p><p>SEN SKREV JAG ATT DET VAR VALFRITT D V S HON KAN PROVA DET OM HON VILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!</p><p>En av de främsta anledningar till varför så många har svårt att få till carvingsvängar (för det har många!) är ju just medvridning, så oldschool, fult eller whatever, stavisättning ger iaf mindre medvridning.</p><p>Jag är inte skidlärare och accepterar att mina amatörtips kanske inte är de optimala, men ska du kritisera dem så får du komma med lite mer konstruktivt än att "det är fult".</p><p>och återigen: SEN SKREV JAG ATT DET VAR VALFRITT D V S HON KAN PROVA DET OM HON VILL!!!!!!!!!!!!!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JL76, post: 844468, member: 101593"] way: skulle hon göra stavisättning nu direkt som senare måste "putsas" bort så betyder det att hon utvecklas bra mycket mer i rätt riktning än att bra hänga med armarna. SEN SKREV JAG ATT DET VAR VALFRITT D V S HON KAN PROVA DET OM HON VILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En av de främsta anledningar till varför så många har svårt att få till carvingsvängar (för det har många!) är ju just medvridning, så oldschool, fult eller whatever, stavisättning ger iaf mindre medvridning. Jag är inte skidlärare och accepterar att mina amatörtips kanske inte är de optimala, men ska du kritisera dem så får du komma med lite mer konstruktivt än att "det är fult". och återigen: SEN SKREV JAG ATT DET VAR VALFRITT D V S HON KAN PROVA DET OM HON VILL!!!!!!!!!!!!!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Jag behöver verkligen hjälp, känner mig så kass...
Tillbaka
Topp