Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Jag behöver verkligen hjälp, känner mig så kass...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Annie" data-source="post: 848919" data-attributes="member: 119959"><p>Vill bara tacka för all hjälp jag fått av er allihop!!</p><p>Era råd har hjälpt mig att komma över många spärrar. Övade i lilla backen på onsdagen och sen var vi i Sunne i lördags. Det gick jättebra och var verkligen jättekul!! Jag kan nu göra riktiga svängar och hockeystopp!!</p><p>Jag har kommit över den värsta skräcktröskeln känns det som.</p><p></p><p>Min sambo sa till mig att bara titta på honom när vi åkte. Han åkte sakta framför mig hela vägen ner. Sen sa han att jag skulle tänka mig att jag hade stötdämpare i knäna. Sktibra för mig att tänka!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Annie, post: 848919, member: 119959"] Vill bara tacka för all hjälp jag fått av er allihop!! Era råd har hjälpt mig att komma över många spärrar. Övade i lilla backen på onsdagen och sen var vi i Sunne i lördags. Det gick jättebra och var verkligen jättekul!! Jag kan nu göra riktiga svängar och hockeystopp!! Jag har kommit över den värsta skräcktröskeln känns det som. Min sambo sa till mig att bara titta på honom när vi åkte. Han åkte sakta framför mig hela vägen ner. Sen sa han att jag skulle tänka mig att jag hade stötdämpare i knäna. Sktibra för mig att tänka!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Jag behöver verkligen hjälp, känner mig så kass...
Tillbaka
Topp