Jag efterlyser härmed Ewasx

• Trådstartare Trådstartare lasssekongo
  • Start datum Start datum
L

lasssekongo

Guest
Hej. efter att sett felix efterlysan om tt-jonthe tänkte jag fråga, vart håller ewasx hus? Han var juh väldigt stor på freeride en gång i tiden? Ngn som vet? Lite kul o se. heheh

lol man. jag vet vart han är.

Vild på skidor nuförtiden har jag hört.

Håller sig gömd i en källare i Serbien och har 1 nytt fr acc

han tog bort sin. men så jvla stor va han väl inte. synd att han tog bort den eller va vet jag. jag saknar han inte

Jag tycker reglerna på freeride är bra, för de tar bort alla som är, för att nyttja ett obegåvat ord, just CP.

rasmusericson sa:
freeride blir barta sämre och sämre, inte konstigt att alla lämnar freeride. min tid kommer snart den med...
Håller med rasmus. Lite roligt o tänka tillbaka på den gammla goatiden då man längtade hem till fr! så är det inte nu. :/

Kruxelidux sa:
hazz1 sa:
rasmusericson sa:
freeride blir barta sämre och sämre, inte konstigt att alla lämnar freeride. min tid kommer snart den med...
Håller med rasmus. Lite roligt o tänka tillbaka på den gammla goatiden då man längtade hem till fr! så är det inte nu. :/
haha, tar FR på lite för stort allvar ? :D
måste hålla med Krux dära.. varför gnälla om att det suger? jag tkr det är en skit bra sajt! :)

Kruxelidux sa:
hazz1 sa:
rasmusericson sa:
på sista biten måste ja bara hålla med,
herregud, de är ba en skidsite!!,
börjar låta som om ?!VI?! är nån sekt eller nå ? haha asså?,

Ohm1e sa:
Kruxelidux sa:
hazz1 sa:
det är bara en SKIDsite? det är ju för fan snart ingen skidsaaajt. Detta ot-forum förstör ju bara!! mer och mer skit trådar kommer dyka upp och mindre vettiga skid trådar. Nej fyfan, Varför dög inte Lunarstorm eller andra sidor där man kan skria vad fan som helst? Tex, tråden du har startat, virus i datorn? VAD FAAN har det med skido och göra? googla eller skriv på flashback ist för på en SKIDsajt, och officiella cs tråden? seriöst. det blir ju bara värre och värre...

rasmusericson sa:
Ohm1e sa:
Kruxelidux sa:
det är bara en SKIDsite? det är ju för fan snart ingen skidsaaajt. Detta ot-forum förstör ju bara!! mer och mer skit trådar kommer dyka upp och mindre vettiga skid trådar. Nej fyfan, Varför dög inte Lunarstorm eller andra sidor där man kan skria vad fan som helst? Tex, tråden du har startat, virus i datorn? VAD FAAN har det med skido och göra? googla eller skriv på flashback ist för på en SKIDsajt, och officiella cs tråden? seriöst. det blir ju bara värre och värre...
Du kan ju kryssa i så du slipper OFFTOPIC FORUMET bara satt du vet ?

det heter "jag saknar HONOM inte"

lär er skilja på "de" och "dem" också, eller gör det enkelt och använd alltid "DOM"

Tillbaka
Topp