Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Jag ger upp min "utopi" kring "one ski quiver"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="supermarium" data-source="post: 1296889" data-attributes="member: 176752"><p>Jag var själv ute efter en 50/50-skida i början av säsongen. Efter mycket testande stod valet till slut mellan Blizzard Rustler 10 och Nordica Enforcer 104 Unlimited. Älskade känslan hos båda skidor. Rustlern är mer dämpad och trygg, utan att vara det minsta tråkig, och gör sig bra på precis alla underlag. Nordican har en oerhörd känsla av att alltid ha snökontakt och är väldigt lätt att slänga runt. (Testade även Hustle 10 men kunde inte rättfärdiga den minimala viktbesparingen gentemot Rustler.) </p><p></p><p>Valde till slut att köpa Rustlern i 186 och satte en Shift på. Har inte ångrat mig en sekund, även om det inte direkt är en lätt skida uppför. Samtidigt köpte min kompis Nordican i 186 och även han är helnöjd. Vi är båda omkring 180 cm och väger omkring 70 kg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="supermarium, post: 1296889, member: 176752"] Jag var själv ute efter en 50/50-skida i början av säsongen. Efter mycket testande stod valet till slut mellan Blizzard Rustler 10 och Nordica Enforcer 104 Unlimited. Älskade känslan hos båda skidor. Rustlern är mer dämpad och trygg, utan att vara det minsta tråkig, och gör sig bra på precis alla underlag. Nordican har en oerhörd känsla av att alltid ha snökontakt och är väldigt lätt att slänga runt. (Testade även Hustle 10 men kunde inte rättfärdiga den minimala viktbesparingen gentemot Rustler.) Valde till slut att köpa Rustlern i 186 och satte en Shift på. Har inte ångrat mig en sekund, även om det inte direkt är en lätt skida uppför. Samtidigt köpte min kompis Nordican i 186 och även han är helnöjd. Vi är båda omkring 180 cm och väger omkring 70 kg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Jag ger upp min "utopi" kring "one ski quiver"
Tillbaka
Topp