Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jag har bilplatser till stryn!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sherik" data-source="post: 165397" data-attributes="member: 63477"><p>Är du en skön hoe, eller en vanlig snoop dog som vill upp till stryn i början av juni? </p><p></p><p>Då är jag mannen för dig! Jag åker i från GBG i min silvergråa sportbil, en volvo 245 från 84, och jag har gott om plats! Kan plocka upp dig/er bara det inte blir för mkt omväg. </p><p></p><p>DU bör vara, ung, atraktiv, öppen för förslag och inneha KÖRKORT och lite bensinpengar! (jobbigt att köra hela vägen själv)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sherik, post: 165397, member: 63477"] Är du en skön hoe, eller en vanlig snoop dog som vill upp till stryn i början av juni? Då är jag mannen för dig! Jag åker i från GBG i min silvergråa sportbil, en volvo 245 från 84, och jag har gott om plats! Kan plocka upp dig/er bara det inte blir för mkt omväg. DU bör vara, ung, atraktiv, öppen för förslag och inneha KÖRKORT och lite bensinpengar! (jobbigt att köra hela vägen själv) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jag har bilplatser till stryn!
Tillbaka
Topp