Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Jag Har Panik, Vad Ska Jag Ha För Skidkläder ....?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user93315" data-source="post: 829021"><p>Ta de mörkblåa byxorna och ljus färg upptill.</p><p></p><p>Om du bara ska ha på dig underställ, tunn fleece och en talltee så förstår jag att du är typen som inte hade tänkt att åka i parken när det är mer än -3grader och för mycket snöfall. Du ska helt enkelt endast åka när det är sol och varmt med solbrillorna på. I så fall ska du ha underställ, fleece/softshell och en massa olika talltees som du kan variera med. Om det blir för kallt tar du på dig ett tredje lager typ en skaljacka eller så går du in och kollar på alla dina tricks som du blivit filmad med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user93315, post: 829021"] Ta de mörkblåa byxorna och ljus färg upptill. Om du bara ska ha på dig underställ, tunn fleece och en talltee så förstår jag att du är typen som inte hade tänkt att åka i parken när det är mer än -3grader och för mycket snöfall. Du ska helt enkelt endast åka när det är sol och varmt med solbrillorna på. I så fall ska du ha underställ, fleece/softshell och en massa olika talltees som du kan variera med. Om det blir för kallt tar du på dig ett tredje lager typ en skaljacka eller så går du in och kollar på alla dina tricks som du blivit filmad med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Jag Har Panik, Vad Ska Jag Ha För Skidkläder ....?
Tillbaka
Topp